Na ontvangst van uw bestelling en betaling, maken wij het verzendklaar en brengen dit naar het postkantoor voor de bezorging van uw bestelling.

Bestellingen die voor 15.00 uur binnenkomen worden diezelfde dag nog verwerkt.

Bezorging in het buitenland is mogelijk, hier komen echter extra portokosten bij.
U kunt hier het beste contact met ons opnemen via 026-44 22 777 of info@topslapen.nl

Uiteraard kunt u ook vanuit het buitenland bestellingen plaatsen.
Aangezien u in onze webshop alleen met Ideal kunt betalen, is dit voor u vanuit het buitenland lastiger, echter niet onmogelijk.
Neem voor het doorgeven van uw bestelling contact met ons op, wij geven u dan het juiste bedrag incl. verzendkosten en onze IBAN en BIC codes.
Zodra uw betaling binnen is, zullen wij uw bestelling op het postkantoor aanbieden.

postnl-logo stapel dozen

Het vervoer en beschadiging bij aflevering

In de overeenkomst is, tenzij anders is overeengekomen, begrepen het vervoer van de gekochte goederen door de ondernemer, die het risico van beschadiging en verlies draagt. Worden de gekochte goederen door een beroepsvervoerder bezorgd, dan is de ondernemer gehouden te zorgen voor genoegzame verpakking.
Als bij aflevering van goederen beschadigingen worden geconstateerd, dient door de afnemer op het ontvangstbewijs aantekening van de beschadiging te worden gesteld. Bovendien dient door de afnemer binnen 2 werkdagen na aflevering, bij de ondernemer melding hiervan te worden gemaakt, bij gebreke waarvan de afnemer geacht wordt de gekochte goederen zonder schade te hebben ontvangen. Indien bij aflevering geen gelegenheid bestaat tot controle van de geleverde goederen dient dit door de afnemer op het ontvangstbewijs te worden vermeld.