Garantie en Retour Zenden

Retour zenden

Kussens die zonder onze moltons zijn gebruikt, kunnen ivm hygiene NIET retour gezonden worden.
Slaapmaatjes, For-U-Body pillows Junior en Senior kunnen ivm hygiene nooit retour gezonden worden, wij kunnen bijvoorbeeld niet controleren of iemand met nachtkleding/ondergoed aan heeft geslapen. Dit geldt tevens voor , hoeslaken en moltons die uit de verpakking zijn.
Ook de Anti-Snurk-Pose kan niet geruild/geretourneerd worden. Deze wordt tijdens de eerste dagen/nachten dat u er mee slaapt op u persoonlijk afgesteld en kan niet gereset worden.
Tenzij u bij het uitpakken direct een beschadiging opmerkt. Neem dan meteen contact met ons op. Het liefst telefonisch, maar buiten winkel openingstijden kunt u het beste een email met foto van het probleem sturen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk reageren.
Bewaar dan altijd alle verpakkingsmaterialen.

Bewijs van het terugsturen
Stuurt u een product terug? En raakt het product kwijt of beschadigd? Dan dient u wel de kosten te betalen. Daarom is het verstandig om te vragen naar een ‘bewijs van ontvangst’ als u iets terugstuurt. U vraagt dit bij het postkantoor of de koeriersdienst. Als het product bij ons is aangekomen, dan krijgt u in dat geval hiervan van post.nl of de koeriersdienst een bewijs. Het is handig om dit bewijs te hebben bij kwijtraking tijdens transport/bezorging.
Een andere mogelijkheid is een pakketje via het postkantoor te verzenden met tracktrace-code, zo is altijd te achterhalen waar het pakketje is.

U betaalt altijd zelf de verzendkosten voor het terugsturen van het product!!!

Hoe stuur ik het product terug?
Er zijn verschillende manieren om uw product terug te sturen. Heeft uw product een grote waarde? Dan kunt u het bijvoorbeeld ook verzekerd terugsturen. Vraag bij het postkantoor of koerierdienst wat de kosten hiervoor zijn.

Garantie
Uw recht op een deugdelijk product
U hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. U dient het product een bepaalde tijd op een normale manier te kunnen gebruiken.
Hoe lang moet een product meegaan?
Hoe lang een product mee moet gaan, hangt natuurlijk af van het soort product. Een wasmachine gaat bijvoorbeeld langer mee dan een mp3-speler.
Wanneer voldoet een product niet aan de verwachtingen?
Een product voldoet niet aan de verwachtingen, en is dus ondeugdelijk als het product niet goed is. Maar niet alle problemen maken een product ondeugdelijk. Bijvoorbeeld als een product is versleten, is het niet ondeugdelijk. Dat hoort er bij. Een auto moet u bijvoorbeeld onderhouden. Dat geldt ook voor sommige elektronicaproducten, zoals bijvoorbeeld een espressoapparaat. Maar ook een matras of kussen heeft bescherming nodig van bijvoorbeeld een molton die regelmatig gewassen moeten worden. En een waterbed heeft onderhoud en reiniging van binnen en buiten nodig.
Hebt u een product verkeerd gebruikt, niet goed onderhouden of hebt u een product beschadigd? En is het product daardoor kapot gegaan? Dan bent u zelf aansprakelijk voor de kosten van reparatie of om een nieuw product zelf te betalen.