Bestelling, betaling en levering:
Als je een product wilt bestellen in onze webshop dan klik je op “toevoegen aan winkelmandje" om het product toe te voegen aan jouw winkelwagen. Daarna kun je gerust verder winkelen en andere producten toevoegen. Controleer telkens goed of je het juiste product selecteert.
Bestelling afronden:
In jouw winkelwagen vind je een overzicht van alle producten die je hebt geselecteerd. Het is mogelijk om hier jouw geselecteerde producten alsnog te wijzigen. Gevonden wat je wilt? Klik dan op “Doorgaan naar afrekenen”. Vul vervolgens het bezorgadres en de betaalgegevens in. Als je alle stappen hebt doorlopen en de gegevens juist zijn ingevuld, kun je de bestelling voltooien door op de knop “Bestelling plaatsen” te klikken. Je ontvangt in je mailbox een overzicht van jouw bestelling.
Veilig betalen:
Je betaalt jouw bestelling veilig via iDEAL of Credit Card.
Levering:
Na ontvangst van je bestelling en betaling, maken wij het pakket verzendklaar en brengen dit naar een Post NL punt voor de bezorging van jouw bestelling. Alle bestellingen vanaf € 50 euro worden gratis naar je verzonden, Is je bestelling niet Franco? dan berekenen we € 7,50 aan verzendkosten.
Bestellingen die voor 15.00 uur bij ons binnenkomen (van dinsdag tot en met zaterdag) worden diezelfde dag nog verwerkt. Wij zijn afhankelijk of de producten bij ons op voorraad zijn en van de bezorgsnelheid van Post NL. Helaas kunnen wij nooit garanderen dat de bestelling de volgende dag bij jou bezorgd wordt.
Uiteraard kun je ook vanuit het buitenland bestellingen plaatsen:
Aangezien je in onze webshop alleen met IDEAL kunt betalen, is dit voor jou vanuit het buitenland lastiger, echter niet onmogelijk. Wil je vanuit het buitenland een bestelling bij ons plaatsen neem dan even contact met ons op en wij geven jou het juiste bedrag incl. verzendkosten en onze IBAN en BIC codes. Zodra de betaling binnen is, zullen wij jouw bestelling op een Post NL punt aanbieden.
Hou er rekening mee dat verzenden naar het buitenland extra portokosten met zich meebrengt.
Retour zenden
Je hebt een bedenkperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en enkel in de originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren op jouw rekening. Als het product beschadigd is bij ontvangst dan zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen.
Kussens die zonder onze moltons zijn gebruikt, kunnen i.v.m. hygiëne NIET retour gezonden worden. Het Slaapmaatje en het Slaapmaatje XL mogen niet retour gezonden worden als deze uit de verpakking zijn gehaald i.v.m. hygiëne. Wij kunnen bijvoorbeeld niet controleren of iemand naakt, met nachtkleding of ondergoed aan heeft geslapen. Dit geldt tevens voor de slopen en moltons die uit de verpakking zijn gehaald.
In de volgende gevallen kunnen wij de aankoopprijs niet crediteren:
• Artikelen die meer dan 14 dagen geleden zijn ontvangen.
• Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn*.
• Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
*Als je de stof van het product verder wilt controleren, raden we je aan de verpakking te openen zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet helemaal uit de verpakking, want dan kunnen wij niet controleren of het gebruikt is!
Het retouradres is:
Slaapwinkel.nl
Deventerweg 7A
3843 GA Harderwijk
0341-415363
info@slaapwinkel.nl
Garantie en retour zenden
Als er bij ontvangst van jouw bestelling direct een duidelijk defect/mankement geconstateerd wordt adviseren wij je foto’s te maken van de beschadigde doos en/of producten en direct even contact met ons op te nemen via de mail en deze foto’s toe te voegen. Wij zullen uiteraard direct actie ondernemen en zorg dragen voor een juist en nieuw product. Wij zullen de bestelling nogmaals aan je versturen en wij vragen aan jou om de beschadigde producten naar ons retour te sturen, natuurlijk geheel kosteloos. Wil je daarom ook alle verpakkingsmaterialen bewaren?
Artikel ruilen:
Wil je een kussen omruilen voor een andere hoogte of hardheid van de Anti Nek Pijn Pillow? Dat kan binnen 8 dagen na ontvangst.
Je stuurt op eigen kosten het kussen retour en wij zullen op onze kosten de nieuwe hoogte of hardheid sturen. We staan altijd voor je klaar voor een goed advies in hoogte of hardheid, dus mail of bel ons even als je twijfelt!
De volgende producten mogen echt niet geruild worden:
• Slaapmaatjes
• Molton en Percal slopen zonder verpakking
Heb je een vraag?
Wij zijn telefonisch bereikbaar via onze winkel in Harderwijk van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur op telefoonnummer 0341-415363. Maar een mailtje sturen mag ook: info@slaapwinkel.nl.